Заявити про страховий випадок

Ваші дії у разі випадку, що має ознаки страхового:

КРОК 1.
Якщо з Вами або із Застрахованою особою трапився випадок, що має ознаки страхового, необхідно протягом 30 календарних днів повідомити страхову компанію про настання страхового випадку за телефоном 0 800 305 999 (дзвінки з будь-яких телефонів в межах України безкоштовні)  або заповнити форму:

КРОК 2.
Заповнити відповідну форму заяви на страхову виплату.

КРОК 3.
Підготувати необхідний пакет документів (список документів знаходиться в кінці заяви на виплату)

КРОК 4.
Заяву на страхову виплату разом з пакетом документів необхідно надіслати за адресою:
ПрАТ «СК «КД Життя»
вул. Полтавська, 10
м. Київ
01135

КРОК 5.
Офіційний розгляд справи розпочнеться після отримання Компанією оригіналу Вашої заяви з необхідним пакетом документів.

Важливо!

  • В разі настання страхового випадку, Вигодонабувач (Застрахована особа, Страхувальник) повинен невідкладно, але у будь-якому разі не пізніше 30 календарних днів після настання страхового випадку, повідомити Страховику прізвище та ім’я Застрахованої особи, дату та обставини настання страхового випадку (пункт 8.1. Правил Компанії).
  • Страхові виплати сплачуються, якщо в пакеті документів на виплату надані або оригінали медичних документів, або копії, завірені належним чином.
  • Шаблони заяв на виплату приймаємо тільки останнього зразка тобто ті, що на сайті Компанії.
  • Копії паспорту та ІПН повинні бути завірені власним підписом Вигодонабувача та містити дату підпису та напис «Згідно з оригіналом».
  • У разі настання страхового випадку за межами України, Вигодонабувач (або спадкоємець) повинен надати переклад на українську мову документів, підтверджуючих факт та обставини настання страхового випадку. Переклад має бути засвідчений нотаріально або печаткою та підписом уповноваженого представника юридичної особи, в якій працюють перекладачі, що мають відповідну кваліфікацію, підтверджену документально (пункт 40.14 Правил Компанії).
  • СК “КД Життя” залишає за собою право зробити офіційний запит до медичної установи з метою отримання інформації щодо обставин та наслідків страхового випадку та/або вимагати від Клієнта проходження обстеження в довіреному медичному закладі для підтвердження діагнозу.