Мобільний застосунок для клієнтів

Для входу в особистий кабінет встановіть мобільний застосунок:

Доступ до особистого кабінету надається з моменту випуску договору страхування.

Вхід в особистий кабінет

Перейдіть в розділ “ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ” та авторизуйтесь. Потрібно ввести номер договору та номер телефону (який вказували в заяві на страхування), натиснути кнопку ОТРИМАТИ ПАРОЛЬ. На вказаний номер надійде sms з паролем для входу у кабінет.

В даному розділі  можете ознайомитися зі списком договорів та їх статусами (діючий чи призупинений), де Ви виступаєте Страхувальником.  Виберіть необхідний договір.

В даному розділі відображається наступна інформація:

  • назва програми;
  • початок та кінець дії договору;
  • термін страхування;
  • періодичність оплати;
  • валюта страхування;
  • страховий платіж;
  • розмір додаткового інвестиційного доходу.

Відображається перелік ризиків договору страхування життя, а також розмір страхових сум по кожному ризику та дата їх закінчення.

Під час першого переходу в даний розділ з’явиться повідомлення: “Чи бажаєте Ви отримувати нагадування про чергову оплату за даним договором”, якщо вибрати “ТАК”, то за 30 днів до річниці дії договору на телефон буде надходити Push-повідомлення (нагадування про черговий платіж).

Також в даному розділі відображається графік платежів по договору (дата та сума платежу, сплачені внески)

В даних розділах відображається інформація по Страхувальнику, Застрахованому, Вигодонабувачах:

  •  ПІБ;
  • адреса;
  • дата народження;
  • місце роботи та посада;
  • паспорті дані, ІНН;
  • номер телефону;
  • електронна пошта.

Оплата договору з особистого кабінету за допомогою платіжної система Portmone.

З особистого кабінету Ви можете надсилати заяви на зміну умов договору в електронному вигляді, а саме:

  • заява про призначення платежу;
  • заява про зменшення/збільшення страхової премії;
  • заява на збільшення терміну дії договору;
  • заява про зарахування авансового платежу;
  • заява про зміну періодичності сплати страхових премій;
  • заява про зміну контактної інформації (зміна адреси проживання, зміна адреси для листування, зміна контактного номеру телефона, зміна електронної пошти)

В головному меню додатку перейдіть в розділ “СТРАХОВИЙ ВИПАДОК” та повідомте про подію.

В головному меню додатку перейдіть в розділ “СТАТУС ВИПЛАТИ”, введіть номер Вашого договору і натисніть кнопку ПЕРЕВІРИТИ СТАТУС.

В головному меню додатку перейдіть в розділ “ФОРМИ ЗАЯВ”, в якому знаходяться  всі необхідні заяви для внесення змін до договору та здійснення  страхових виплат.