Перейдіть в розділ “ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ” та авторизуйтесь. Потрібно ввести номер договору та номер телефону (який вказували в заяві на страхування), натиснути кнопку ОТРИМАТИ ПАРОЛЬ. На вказаний номер надійде sms з паролем для входу у кабінет.
В даному розділі можете ознайомитися зі списком договорів та їх статусами (діючий чи призупинений), де Ви виступаєте Страхувальником. Виберіть необхідний договір.
В даному розділі відображається наступна інформація:
Відображається перелік ризиків договору страхування життя, а також розмір страхових сум по кожному ризику та дата їх закінчення.
Під час першого переходу в даний розділ з’явиться повідомлення: “Чи бажаєте Ви отримувати нагадування про чергову оплату за даним договором”, якщо вибрати “ТАК”, то за 30 днів до річниці дії договору на телефон буде надходити Push-повідомлення (нагадування про черговий платіж).
Також в даному розділі відображається графік платежів по договору (дата та сума платежу, сплачені внески)
В даних розділах відображається інформація по Страхувальнику, Застрахованому, Вигодонабувачах:
Оплата договору з особистого кабінету за допомогою платіжної система Portmone.
З особистого кабінету Ви можете надсилати заяви на зміну умов договору в електронному вигляді, а саме:
В головному меню додатку перейдіть в розділ “СТРАХОВИЙ ВИПАДОК” та повідомте про подію.
В головному меню додатку перейдіть в розділ “СТАТУС ВИПЛАТИ”, введіть номер Вашого договору і натисніть кнопку ПЕРЕВІРИТИ СТАТУС.
В головному меню додатку перейдіть в розділ “ФОРМИ ЗАЯВ”, в якому знаходяться всі необхідні заяви для внесення змін до договору та здійснення страхових виплат.