93,4% клієнтів СК «КД Життя» задоволені рівнем обслуговування

У вересні – жовтні 2021року СК «КД Життя» провела маркетингове дослідження щодо якості та рівня обслуговування своїх клієнтів.

Ми дякуємо всім за участь в опитуванні, за високу оцінку нашої роботи та коментарі в яких Ви висловлювали думки щодо сильних та слабких сторін роботи компанії!

Результати опитування в котре показали, що рівень наданих послуг командою СК «КД Життя»  відповідає кращим міжнародним практикам. Ми отримали безліч відгуків та пропозицій, на які ми звернули особливу увагу, за що вам надзвичайно вдячні!

Так, оцінка рівня обслуговування та компетентності наших фахівців була оцінена дуже високо –  93,4% клієнтів, які прийняли участь в опитувані, задоволені нашою співпрацею. У порівнянні з результатами опитування за 2019р, де цей показник складав 92,5%.

Хочемо Вас запевнити, що жоден коментар не залишився поза увагою наших фахівців. Нами було виявлено, що при високих оцінках якості обслуговування є сервіси, що потребують удосконалення. Отримані результати дозволили нам з’ясувати, що ще ми можемо зробити для наших Клієнтів, щоб вони були максимально задоволені співпрацею з KD Life та схильні у майбутньому рекомендувати нашу Компанію своїм друзям та близьким.