• Русский (РФ)
  • Українська

1. Що таке індексація?

Спосіб збереження реальної вартості договору страхування життя (надалі - ДСЖ). Механізм захисту від негативного впливу інфляційних процесів, які знецінюють грошові кошти та призводять до того, що розмір гарантованої страхової суми не задовольняє первинні фінансові потреби клієнта та не відповідає очікуваному ним рівню прибутку/накопичення.

2. У чому переваги індексації?

Збереження реальної вартості ДСЖ, збільшення обсягу страхового покриття (розміру страхової суми за договором) без додаткової перевірки стану здоров'я клієнта та без здійснення стандартної процедури оцінки фінансових та інших ризиків, можливість спрямувати додаткові кошти на накопичення, збільшення страхової суми за договором шляхом щорічного індексування чергових страхових премій, що є ефективним інструментом фінансового планування та не так відчутно позначається на витратах клієнта порівняно з одноразовим збільшенням обсягу страхового покриття шляхом внесення відповідних змін до умов ДСЖ.

3. Яка страхова сума буде за моїм договором у разі сплати мною індексованої премії?

Індексовані страхові суми за програмами страхування, що входять до складу обраного Вами продукту, вказані у додатку «Зміни та доповнення до ДСЖ. Поліс №____». Цей документ, засвідчений підписами вповноважених осіб та скріплений печаткою Компанії, надсилається кожному клієнту разом з листом-пропозицією щодо можливості індексування та рахунком на сплату чергової. Такий лист Компанія надсилає за 30 днів до встановленої ДСЖ дати чергового платежу та повторно на 10-й день прострочення оплати ( в разі відсутності належних до сплати коштів на рахунку Страховика).

4. Чи можна відмовитись від індексації? Що потрібно для цього зробити?

Так, клієнт має право не застосовувати індексацію за своїм ДСЖ.

Для цього необхідно зателефонувати до Компанії та замовити квитанцію на сплату чергової не індексованої премії або дізнатися конкретну суму, яка підлягає сплаті за Вашим договором у чергову річницю без урахування індексації та заповнити бланк квитанції самостійно в банку. В такому випадку всі умови ДСЖ залишаються незмінними, а додаток, надісланий Компанією разом з пропозицією про індексацію, не набуде чинності.

5. Якщо я не внесу черговий страховий платіж?

Договір достроково припинить свою дію через несплату чергової страхової премії, тобто у зв'язку з порушенням зобов'язань страхувальника за умовами договору.

Несплата чергової страхової премії у визначений строк зумовлює автоматичне дострокове припинення дії договору, що передбачає виплату Страховиком викупної суми, яка є майновим правом Страхувальника за договором страхування життя, відповідно до Закону України «Про страхування».

Оскільки договір страхування життя має таку суму після закінчення третього року його дії, то станом на дата річниці + 46 днів пільгового періоду за полісом № ___викупна сума дорівнюватиме нулю.

Таким чином, дострокове припинення договору страхування життя не є вигідним для Клієнта, адже очікуваний прибуток, який забезпечується шляхом накопичення та інвестування грошових коштів, договір приносить після закінчення передбаченого ним строку дії.

6. Які переваги накопичувального страхування? Яка різниця між накопичувальним страхуванням та депозитом в банку?

Накопичувальне страхування – ефективний інструмент фінансового планування + комбінація унікального страхового захисту на випадок непередбачуваних подій та можливості накопичення й отримання додаткового прибутку.

У разі настання нещасного випадку банк повертає Вам-власникові депозитного рахунку (або спадкоємцям після того, як вони набудуть відповідних прав – приблизно через 6 місяців) те, що Ви змогли накопичити, а страхова компанія виплачує ту суму, яку Ви планували накопичити.

Крім того, у разі настання страхового випадку страхова компанія виплачує гарантовану страхову суму, у розмірі передбаченому Вашим договором, вказана в Полісі + додатковий інвестиційний дохід, незалежно від суми сплачених Вами чергових премій.

Наприклад:

Клієнт застрахувався за пакетом «Віртуоз», до складу якого входять такі ризики – (а) страхування на випадок смерті з будь-якої причини або дожиття (б) страхування на випадок смерті у результаті нещасного випадку (в) страхування на випадок смерті внаслідок ДТП (г) інвалідність з будь-якої причини.

Щорічний страховий внесок чоловіка віком 30-ти років = 5 000 грн. Період страхування = 20 років. Страхова сума за договором = 90 000 грн. На 3-му році дії договору стався нещасний випадок – аварія і смерть застрахованої особи внаслідок ДТП.

Фактично, за три роки клієнт сплатив тільки 15 000 грн. А сума гарантованої страхової виплати, згідно зобов'язань Компанії, складатиме 270 000 грн. (і це не враховуючи виплати по інвестиційному рахунку!)

Тобто 90 000 грн. за ризиком (а) страхування на випадок смерті з будь-якої причини + 90 000 грн. – за ризиком (б) страхування на випадок смерті у результаті нещасного випадку + 90 000 грн. – за ризиком (в) страхування на випадок смерті внаслідок ДТП + додатковий інвестиційний дохід

7. Чи можу я сплатити пізніше?

Згідно Правил добровільного страхування ПрАТ СК «КД Життя» Ви маєте пільговий період тривалістю 45 календарних днів з дати прострочення сплати чергової страхової премії. Протягом цього періоду договір страхування є чинним та страховий захист діє в повному обсязі. Це означає, що в разі настання страхового випадку Компанія зобов'язана здійснити Страхову Виплату. При цьому така Виплата може бути зменшена на суму недоотриманого страхового внеску. По закінченні пільгового періоду, на 46-й день Договір страхування життя, на жаль, припиняє свою дію.

8. Чи можу я заплатити частинами?

Для тих клієнтів, які мають скрутний фінансовий стан, можливий індивідуальний розгляд розбивки платежу на півріччя.

9. Сплата першої та наступних страхових премій

До кожної заяви на страхування додається бланк квитанції на сплату страхової премії. Надалі за 1 місяць до чергової річниці клієнтові відправляється лист з квитанцією. У квитанції вказані всі реквізити для сплати страхової премії. Якщо клієнт сплачує в банку «Райффайзен Банк Аваль», то комісія за обслуговування банку не стягується, її вносить компанія «СК «КД Життя». При оплаті в інших банках клієнтові слід уточнити у касира банку розмір комісії за перерахування суми премії і взяти до уваги, що комісія сплачується окремо і не буде вираховуватись із суми страхової премії.

10. Сплата страхових премій через центри самообслуговування «Райффайзен Банк Аваль»

Для клієнтів компанії «СК «КД Життя» доступна зручна послуга – можливість сплати страхових премій (першого та наступних років) через центри самообслуговування за допомогою платіжної картки «Райффайзен Банк Аваль».

Центр самообслуговування – це банківське міні-відділення з встановленими терміналами самообслуговування (депозитний банкомат та інформаційний кіоск). За допомогою цих центрів клієнти банку можуть сплачувати страхову премію самостійно, без участі співробітників відділень.

Проведення платежу займає всього 1-2 хвилини, що дозволяє максимально економити час. Для сплати страхової премії з допомогою платіжної картки необхідно провести картку у пристрої зчитування інформації, обрати необхідну послугу та заповнити електронну форму. Підтвердженням успішності операції є чек.

11. Сплата страхових премії з допомогою платіжної системи "Portmone"

Якщо у Вас немає поблизу банківського відділення або взагалі знаходитесь закордоном, і Вам потрібно сплатити страхову премію, то це можна швидко та легко зробити, скориставшись новим сервісом для клієнтів компанії «СК «КД Життя», - платіжною системою «Portmone».

Якщо у Вас є картка Visa, Visa electron, Master Card чи Maestro, Ви можете сплачувати страхові платежі за договорами страхування, обравши відповідний розділ на сайті компанії kd-life.com.ua

Звертаємо Вашу увагу на те, що, як і раніше, комісію при оплаті страхових премій бере на себе компанія «СК «КД Життя».

Сервіс проведення рахунків забезпечується Міжбанківською системою електронної доставки та оплати Portmone.com з використанням сучасного та безпечного механізму авторизації платіжних карт. Реквізити платіжних карт вводяться на сайті Portmone.com в захищеному режимі і недоступні співробітникам.

Служба підтримки: телефон +380(44)200 09 02, електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.