• Русский (РФ)
  • Українська

Створено: 19 квітня 2017

     У лютому - березні 2017 року СК «КД Життя» провела маркетингове дослідження щодо якості рівня обслуговування клієнтів та роботи Компанії в цілому. Насамперед висловлюємо свою подяку всім хто відгукнувся на наше запрошення прийняти участь в опитуванні та вкотре наголошуємо, що Ваша думка є дуже важливою та корисною для нас.

     Повідомляємо, що ми ретельно проаналізували всі Ваші зауваження та пропозиції і більшість з них вже втілені в життя.

     В цілому 95% респондентів СК «КД Життя» задоволені якістю обслуговування, ввічливістю та доброзичливістю персоналу в процесі супроводу договорів страхування життя та врегулювання страхових випадків.  

     Отримані результати дозволили нам з’ясувати, що ще ми можемо зробити для наших клієнтів, щоб вони були абсолютно задоволені та схильні у майбутньому рекомендувати нашу Компанію своїм друзям та близьким. Результати стали основою плану з покращення сервісу та продуктів, а також відпрацюванню всіх аспектів взаємодії клієнтів із СК «КД Життя».

     Ми вдячні Вам за кожне звернення, відгук чи рекомендацію щодо якості послуг, які надає СК «КД Життя».

     Бажаємо міцного здоров’я та сподіваємося на довгу і плідну співпрацю.

 

З повагою,

Команда KD Life